Prihlásenie/Problémy s prihlásením?
|
|
Diela Eleny Marchallé sú tvorené v spolupráci s energiami hodvábu a často sú ozvláštnené symbolmi a mandalami, ktoré odovzdávajú rôzne posolstvá.
Odišli zo Starého divadla Karola Spišáka v Nitre pre nezhody so súčasným riaditeľom Martinom Kusendom. Napriek desiatkam stvárnených postáv a stovkám odohraných predstavení v kamennom divadle pokračujú a tvoria ďalej.
Viete, kde si môžete kúpiť tie najlacnejšie značkové hodinky? No predsa v eshope skmoda.sk! Prinášame Vám tie najlepšie ponuky zo sveta módnych hodiniek a šperkov za úžasné ceny priamo z USA.
Komárňanské vínne korzo vyrástlo v jedno z najzaujímavejších a najdôležitejších jesenných podujatí Komárna a jeho okolia, ktoré do Komárna vábi turistov kvalitným vínom, gastronómiou a výborným sprievodným programom.
Festival Grape v Piešťanoch bol tento rok nielen o dobrej zábave, ale aj o kvalitnom slovenskom jedle. 565 účastníkov tohto festivalu zažilo úžasný zážitok. Sadli si za spoločný, 140 metrov dlhý raňajkový stôl a spoločne si pochutili na slovenskom mlieku, syroch, jogurtoch, masle, pomazánkach a iných mliečnych dobrotách.
Presne o mesiac – 24. septembra 2015 – sa začne Medzinárodný festival DIVADELNÁ NITRA. Jeho téma EMPATIA – zdieľať a dávať určuje hlavný aj sprievodný program, čierno-biely vizuál a zhluk pojmov (extrémizmus, imigrácia, genocída, chudoba...) naznačujú tematické okruhy uvedených diel a presah festivalu k reflexii spoločenskej a politickej situácie.
Užitočné linky |
(verné napodobeniny originálov parfúmov svetových značiek) |
RECfruit 2019 ponúka mladým kreatívcom viac časudátum pridania: 24.07.19-15:43 Všetci video tvorcovia, ktorí to s termínom ukončenia nestíhajú, si môžu vydýchnuť. Súťaž RECfruit opäť dáva talentovaným ľuďom možnosť dopracovať svoje videá a predlžuje deadline súťaže na 31. júl 2019 S tohtoročnou témou ,,BOLA TO NÁHODA?“ sa videomakeri musia popasovať ako po obsahovej, tak aj po technickej stránke, nakoľko točenie videí je časovo náročný proces. Organizátori vnímajú podnety súťažiacich z minulých ročníkov, a aj fakt, že sa častokrát do súťaže zapájajú práve študenti. Tí v období mesiacov máj a jún sústredia všetok svoj čas úspešnému ukončeniu štúdia. Rozhodnutie content marketingovej agentúry ContentFruiter, pod záštitou ktorej je táto súťaž každoročne organizovaná preto znie, že predlžujú deadline na prihlasovanie prác do 31. júla 2019. Otvárajú tak mladým talentom možnosť videá na zadanú tému natočiť, prípadne upraviť už zhotovené, a poslať ich spolu s prihláškou. V poradí tretí ročník súťaže RECfruit čaká jedna podstatná inovácia, a to spustenie verejného hlasovania na webovej stránke. O nápaditosti tvorcov tak bude môcť rozhodovať okrem odbornej poroty aj široká verejnosť. Prihlasovací formulár aj všetky potrebné informácie nájdu súťažiaci na oficiálnom webe http://recfruit.sk/.
|