Prihlásenie/Problémy s prihlásením?
|
|
Diela Eleny Marchallé sú tvorené v spolupráci s energiami hodvábu a často sú ozvláštnené symbolmi a mandalami, ktoré odovzdávajú rôzne posolstvá.
Odišli zo Starého divadla Karola Spišáka v Nitre pre nezhody so súčasným riaditeľom Martinom Kusendom. Napriek desiatkam stvárnených postáv a stovkám odohraných predstavení v kamennom divadle pokračujú a tvoria ďalej.
Viete, kde si môžete kúpiť tie najlacnejšie značkové hodinky? No predsa v eshope skmoda.sk! Prinášame Vám tie najlepšie ponuky zo sveta módnych hodiniek a šperkov za úžasné ceny priamo z USA.
Komárňanské vínne korzo vyrástlo v jedno z najzaujímavejších a najdôležitejších jesenných podujatí Komárna a jeho okolia, ktoré do Komárna vábi turistov kvalitným vínom, gastronómiou a výborným sprievodným programom.
Festival Grape v Piešťanoch bol tento rok nielen o dobrej zábave, ale aj o kvalitnom slovenskom jedle. 565 účastníkov tohto festivalu zažilo úžasný zážitok. Sadli si za spoločný, 140 metrov dlhý raňajkový stôl a spoločne si pochutili na slovenskom mlieku, syroch, jogurtoch, masle, pomazánkach a iných mliečnych dobrotách.
Presne o mesiac – 24. septembra 2015 – sa začne Medzinárodný festival DIVADELNÁ NITRA. Jeho téma EMPATIA – zdieľať a dávať určuje hlavný aj sprievodný program, čierno-biely vizuál a zhluk pojmov (extrémizmus, imigrácia, genocída, chudoba...) naznačujú tematické okruhy uvedených diel a presah festivalu k reflexii spoločenskej a politickej situácie.
Užitočné linky |
(verné napodobeniny originálov parfúmov svetových značiek) |
Životopisný príbeh zakladateľa značky McDonald’s.dátum pridania: 23.08.19-08:14 "Buď ľudí úplne očarí, alebo ich celkom odpudí. No dokonca aj jeho nepriatelia sa zhodnú na tom, že tri veci vie Ray Kroc robiť dokonale: predávať hamburgery, zarábať peniaze a rozprávať príbehy." Ray Kroc bol svojho času na prednáškach ekonómie na Harvarde považovaný za “Henryho Forda sektoru služieb”. Zaslúžil sa o rozkvet franšízového podnikania a tento úspešný obchodný model napodobnilo a stále využíva množstvo firiem. Časopis TIME MAGAZINE ho zaradil mezi 100 najvplyvnejších osobností storočia. Knihu ocení každý, kto má ambície vybudovať vlastnú firmu, či už má dvadsať, alebo päťdesiat rokov. Jej vydanie finančne podporili Zoltán Vida a Anton Novotný - dlhoroční franšízisti McDonald’s. Ich nadšenie pre značku je aj po 18 rokoch v branži obdivuhodné. Rozhodli sa, že chcú dostať skutočný príbeh McDonald’s medzi slovenských čitateľov, aby inšpiroval, motivoval a povzbudil zároveň. Ďakujeme za dôveru a veríme, že sa kniha bude páčiť. Objednať si ju môžete tu: www.mckniha.sk a tešíme sa na vaše recenzie s hashtagom #mckniha.
|